ტექნიკური მომსახურება
ტექნოლოგიის სწრაფად განვითარებადი ლანდშაფტის პირობებში, ბიზნესები და ინდივიდები ერთნაირად დამოკიდებულნი არიან მყარ ტექნიკურ სერვისებზე ეფექტურობის, უსაფრთხოებისა და კონკურენტუნარიანობის შესანარჩუნებლად.
ტექნიკური სერვისები მოიცავს აქტივობების ფართო სპექტრს და დამხმარე ფუნქციებს, რომლებიც შექმნილია IT ინფრასტრუქტურის უწყვეტი მუშაობის უზრუნველსაყოფად, პროდუქტიულობის გაზრდისა და ინოვაციების გასაძლიერებლად.
ტექნიკური მომსახურება აუცილებელია თანამედროვე საწარმოების ოპერატიული ეფექტურობის, უსაფრთხოებისა და კონკურენტუნარიანობის შესანარჩუნებლად. ყოვლისმომცველი ტექნიკური სერვისების გამოყენებით, ბიზნესს შეუძლია უზრუნველყოს, რომ მათი IT ინფრასტრუქტურა არის ძლიერი, უსაფრთხო და შეუძლია მხარი დაუჭიროს მათ ზრდას და ინოვაციას. იქნება ეს ქსელების მართვა, მონაცემთა დაცვა, ღრუბელში მიგრაცია თუ პერსონალური პროგრამული გადაწყვეტილებების შემუშავება, ტექნიკური სერვისები უზრუნველყოფენ გამოცდილებას და მხარდაჭერას, რომელიც საჭიროა დღევანდელი ციფრული ლანდშაფტის სირთულეების ნავიგაციისთვის.
ტექნიკური მხარდაჭერა
დროული დახმარების გაწევა ტექნიკისა და პროგრამული უზრუნველყოფის საკითხებზე, მინიმალური შეფერხების და შეფერხების უზრუნველყოფა.
გთავაზობთ დისტანციურ და ადგილზე მხარდაჭერას ტექნიკური პრობლემების ეფექტურად მოსაგვარებლად.
დახმარების სამაგიდო სერვისები
ცენტრალიზებული დახმარების განყოფილების მართვა მომხმარებლის შეკითხვებისა და IT სერვისებთან დაკავშირებული საკითხების მოსაგვარებლად. მხარდაჭერის ბილეთების თვალყურის დევნება და მოგვარება მომხმარებელთა კმაყოფილების მაღალი დონის შესანარჩუნებლად..
სისტემის რეგულარული შემოწმებისა და განახლებების ჩატარება პოტენციური პრობლემების თავიდან ასაცილებლად. მონიტორინგის ინსტრუმენტების დანერგვა პრობლემების გამწვავებამდე აღმოსაჩენად და მოსაგვარებლად.